March 19, 2007

My really bad Japanese Essay

You will laugh if you can understand Japanese. I was going for humor, but I think you'll be laughing at the mistakes. Anyways, they gave me a perfect score for it when I sent it to the test people, which means the test people don't read these things (edit, I corrected the Japanese on oreore scams so you know what I am saying. Otherwise, as it was).
日本は安全か危ないかという疑問をときどき抱くけど、答えには確信が持てない、でも日本は僕の国より安全かもしれない。僕の国はアメリカだ。日本にはアメリカ人が日本人から特別待遇を受けることがよく起こると思う。さらに僕のようにアメリカ人はでかいし、だれも迷惑なことしない。つまり、アメリカ人にとって、日本がかなり安全そうだ。けれどもちろんヤクザや右翼団体がちょっと怖いけど大したことじゃないと思う。日本人にとって一番盗難がオレオレ詐欺とかほかの詐欺と思うでも、気を付けてとしたら、大丈夫。
さて、アメリカには大きな都市に抱える犯罪が多くて、いろいろだから僕の国はかなり安全じゃないと思う。